Головне управління ДПС у Львівській області інформує вас

Дата: 30.07.2024 13:15
Кількість переглядів: 108

Шановний платник податків

Головне управління ДПС у Львівській області заохочує Вас переходити на електронну форму листування з податковою службою, що на сьогодні с зручно та ефективно. Такий спосіб комунікації з органами ДІС с особливо актуальним У час воєнного стану при нестабільній роботі поштових віддідень.

Щоб отримувати кореспонденцію з полаткової служои в приватих мастину електронного кабінету (далі- ЕК), необхідно з режимі «Зводення звітності» ЕК заповнити «Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391602) і подати її до контролюючих органів.
Для подання Заяви про бажання одримувати документ через ЕК необхідно:

Увійти до приватної частини ЕК Обрати режим «Введення звітност»- У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути Створити. Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності (F(1) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F/3 1391602 - Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет). Поля регіон та район заповнюються актоматично. Заповнити форму документа.
У формі заяви вказати електротиу, адресу, ресстраційні дані платника податків заповнюються автоматично Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши Перевірити. Після успішного заповнення Зберегти заяву.
3. Підписати та відправити документ до контролюючого органу. Через певний час користувач отримує: Відповідь Лº 1 (Квитанція Хº1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповіль Nº 2 (Квитанція Nº 2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи ресстрації електронного документа). Отриману Квитанцію Nº 2 можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи».
Відповідно до абзацу першого п. 21 Наказу від 14.07.2017 Лº 637 «Про затвердження Порядку функціонування
Електронного кабінет?. заресстрованого в Міністерстві юстиції України О1 серпня 2017 р. за N 942/30810, із змінами та доповненнями, платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Елекдронний кабінез заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет за формою згідно З додатком 4 до цього наказу - F/J 1391702 у разі необхідності.


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь