Відповіді на питання споживачів від Львівської філії «Газмережі»

Дата: 12.09.2023 09:40
Кількість переглядів: 433

Відповіді на питання споживачів від Львівської філії «Газмережі» Згідно з Постановою НКРЕКП No 1596 від 31 серпня 2023 року, послуги розподілу природного газу у Львівській області надає національний оператор – ТОВ «Газорозподільні мережі України» - Львівська філія. У зв'язку з цим у споживачів з'явилося чимало питань, тож відповідаємо на найпопулярніші з них:
 ЧИ ЗМІНИЛИСЯ ОСОБОВІ РАХУНКИ КЛІЄНТІВ?
Ні. Особові рахунки споживачів залишаються незмінними. Для клієнтів з Львівщини, особові рахунки починаються з цифр «0900».

 ЧИ ЗМІНИТЬСЯ ТАРИФ НА ПОСЛУГИ РОЗПОДІЛУ?
Ні, тариф на послуги розподілу природного газу залишиться незмінним. Підкреслимо: перегляд тарифів на комунальні послуги під час воєнного стану та 6 місяців після місяця, у якому воєнний стан буде припинено або скасовано, заборонено Законом України «Про особливості регулювання відносин на ринку природного газу та у сфері теплопостачання під час діїvвоєнного стану та подальшого відновлення їх функціонування».

 КОЛИ ПЕРЕДАВАТИ ПОКАЗАННЯ ГАЗОВОГО ЛІЧИЛЬНИКА?
Показання газового лічильника традиційно слід передавати щомісяця з 1 по 5 число. Своєчасний облік газу - запорука коректних нарахувань у платіжках.

 ЧИ БУДУТЬ НАДХОДИТИ ДРУКОВАНІ ПЛАТІЖКИ?

Так, клієнти філії будуть отримувати вдосконалену друковану платіжку – дві квитанції за розподіл і споживання газу в одному конверті. Це зроблено задля зручності клієнтів і економії коштів на друк і доставку. Також у платіжці буде опубліковано додаткову інформацію щодо коректних варіантів передачі показань і способів оплати, а також посилання на нові офіційні ресурси.

 КУДИ ДЗВОНИТИ, ЯКЩО ВИНИКЛИ ПИТАННЯ?
Клієнтську підтримку абонентам надають оператори Контакт-центру ГК
«Нафтогаз України» за номерами:
066-300-2-888 (Vodafone),
098-300-2-888 (Kyivstar),
093-300-2-888 (Lifecell).
Прийом дзвінків здійснюється з 08:00 до 19:00 на буднях, а також на
вихідних, якщо вони припадають з 1 по 5 число.

 КОЛИ БУДЕ ВІДКРИТИЙ ДОСТУП ДО ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ?
Розробники працюють над тим, щоб всі клієнти філій якомога швидше були забезпечені зручним сервісом. Наразі завершуються останні доналаштування. По факту старту роботи my.grmu.com.ua буде проінформовано додатково.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь