До уваги мешканців Давидівської ОТГ! Цікава інформація щодо порядку видачі будівельного паспорта для забудови земельної ділянки…
Видача будівельного паспорта здійснюється відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Давидівської сільської ради ОТГ на безоплатній основі, протягом десяти робочих днів з дня подання заяви та пакету документів, до якого входять:
- заява на видачу будівельного паспорта зі згодою замовника на обробку персональних даних за формою;
- копія документа що посвідчує особу заявника, копія ідентифікаційного коду;
- засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності чи користування відповідною земельною ділянкою, або договір суперфіцію;
- ескізні наміри забудови відповідної земельної ділянки;
- проект будівництва (за наявності);
- засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.
У разі зміни намірів забудови земельної ділянки (розміщення нових або реконструкції існуючих об’єктів), реалізація яких не перевищує гранично допустимих параметрів, до будівельного паспорта можуть вноситись зміни.
У разі необхідності, при втраті замовником оригінального примірника будівельного паспорта, його дублікат надається відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви про видачу дубліката будівельного паспорта.
Після направлення замовником відповідно до статті 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» повідомлення про початок виконання будівельних робіт до відповідних органів Держархбудінспекції будівельний паспорт є підставою для виконання будівельних робіт.