Веб-портал Пенсійного фонду України: для чого потрібен та його переваги
Оцініть переваги електронного сервісу веб-порталу Пенсійного фонду України!
Веб-портал – це сучасний сервіс надання послуг в електронному вигляді.
Після нескладної процедури реєстрації, користувачі мають змогу ознайомлюватися з розміщеними на веб-порталі інформативними матеріалами, а у разі потреби – і використовувати їх з практичною метою. Це зручно, тому що швидко і доступно;вигідно, тому що отримати таку інформацію можна безкоштовно.
Запроваджуючи веб-портал електронних послуг, Пенсійний фонд України дбав про зручність та доступність для користувачів, адже використання сучасних інформаційних технологій дозволяє значно спростити спілкування пенсіонерів та застрахованих осіб з органами Фонду.
Потенційна аудиторія веб-порталу величезна: працюючі громадяни, пенсіонери, фізичні особи – підприємці, особи, що проводять незалежну професійну діяльність, посадові особи підприємств, установ та організацій.
Найзручніші можливості веб-порталу:
– перегляд виписки з системи персоніфікованого обліку.Для впевненості, що роботодавець сплачує за Вас єдиний соціальний внесок та правильно подає звітність, найбільш розумною стратегією є регулярна перевірка інформації, яка накопичується в системі персоніфікованого обліку. Адже, якщо про наявність помилок Вам стане відомо тільки в процесі оформлення пенсії, то виправляти їх може бути пізно. Отже, на веб-порталі можна постійно контролювати свого роботодавця, перевіряти розмір офіційної заробітної плати, наявність позначки про пільговий стаж, період загального страхового стажу. Для працівника – це впевненість у майбутньому пенсійному забезпеченні, для країни – зменшення роботодавців, що працюють «в тіні».
– перегляд виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів). За допомогою веб-порталу пенсіонери можуть дізнаватися про розмір своєї пенсії, не виходячи із дому. Адже, сучасні пенсіонери проводять за комп’ютером часу не набагато менше, ніж їх діти та онуки.
– попереднє замовлення паперових документів.
Крім того, веб-портал Пенсійного фонду України інтегрує інформацію з різних джерел та має посилання на офіційні сайти державних структур.
Відгуки громадян, що вже користуються послугами даного інтернет-ресурсу, позитивні, а підтвердженням його зростаючої популярності є постійне збільшення кількості користувачів веб-порталу, які отримали необхідну інформацію чи консультації у зручному для себе форматі, без втрати власного часу та відвідування установи Пенсійного фонду.
Відповідно до законодавства про захист персональних даних користувач веб-порталу отримує інформацію без зазначення особистих даних, що унеможливлює ризик неправомірного використання отриманої інформації іншою особою.
Реєстрація на Веб-порталі електронних послуг необхідна, але проста.
Важливо знати, що повноцінний доступ до розділів порталу для громадян і страхувальників надається лише зареєстрованим користувачам та особам які мають електронний цифровий підпис.
Для реєстрації на веб-порталі необхідно прийти до Пенсійного фонду. При собі треба мати паспорт та ідентифікаційний код. Після чого видається розписка про одержання заяви та реєстраційний код, який потрібний для реєстрації на веб-порталі. Зайшовши на веб-портал ПФУ за адресою: portal.pfu.gov.ua, вибравши пункт меню «Реєстрація на порталі», потрібно заповнити реєстраційну форму, вибравши логін і пароль. Далі на електронну адресу надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження, з веб-порталу, надходить повідомлення про успішне закінчення реєстрації. Для осіб які мають електронний цифровий підпис заповняти реєстраційну форму непотрібно, а пройти он-лайн реєстрацію на Веб-портал за допомогою ЕЦП.
Для чого кожній особі потрібен веб-портал Пенсійного фонду України?
Пенсійний фонд України продовжує знайомити з сучасними сервісами та можливостями, що створюються фондом для людей. На сайті Пенсійного фонду функціонує веб-портал, який дозволяє отримувати певні послуги “не виходячи з дому”.
На порталі можна отримати інформацію про свій страховий стаж, про розмір заробітної плати, з якого сплачено єдиний соціальний внесок, пенсіонери можуть записатися на прийом до спеціалістів Пенсійного фонду на певні дату та час, отримати доступ до своєї електронної пенсійної справи, а також отримати ряд інших послуг.
Зареєструватись на веб-порталі Пенсійного фонду України можна двома способами.
Перший спосіб: подання заяви для реєстрації на веб-порталі.
Для реєстрації на веб-порталі необхідно звернутися в будь який сервісний центр Пенсійного фонду України з паспортом та ідентифікаційним кодом, для того, щоб особисто написати заяву та отримати реєстраційний код для входу на цей ресурс.
Зайшовши на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет, необхідно завершити реєстрацію: вибрати пункт меню “Реєстрація” в закладці “Реєстрація за заявою” і заповнити реєстраційну форму.
Після реєстрації на введену Вами електронну адресу надійде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації надійде повідомлення з веб-порталу про успішне завершення реєстрації.
Другий спосіб: онлайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).
Для онлайн-реєстрації на веб-порталі необхідно мати особистий електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Отримання електронного цифрового підпису відбувається в акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).
Для авторизації за допомогою ЕЦП потрібно виконати такі кроки:
– на екранній формі “Вхід” у закладці “За ЕЦП” ознайомитися зі списком АЦСК, вибрати відповідний АЦСК, обрати файл ключа та ввести пароль ключа.
Реєстрація на веб-порталі є безкоштовною та здійснюється тільки один раз.