Про те, як відбувається приватизація земельної ділянки, що перебуває у користуванні громадян

Дата: 23.04.2020 16:23
Кількість переглядів: 1041

Фото без описуПриватизація земельної ділянки, що перебуває у користуванні громадян, складається із кількох етапів:

ЕТАП 1. Громадянин, який хоче приватизувати, земельну ділянку, може подати заяву до визначеного ст.122 Земельного кодексу України відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, що передає у власність землі державної або комунальної власності. У заяві слід зазначити: місцезнаходження ділянки, її розміри та підстави перебування у користуванні громадянина. До заяви необхідно додати:копії паспорта та ідентифікаційного коду; копію правовстановлюючого документа на нерухомість, що розташована на земельній ділянці, якщо приватизується земля під приватним будинком; документ виданий територіальним органом самоврядування, про користування земельною ділянкою; акт про погодження меж землі. Список необхідних документів може бути доповнено.

ЕТАП 2. Районна державна адміністрація, або сільська, селищна, чи міська рада, до яких громадянин звернувся із заявою, у місячний термін, приймає рішення про надання дозволу на виготовлення технічної документації або надається мотивована відмова.

ЕТАП 3. Громадянинові, який отримав дозвіл на виготовлення технічної документації, необхідно звернутися у місцевий відділ земельних ресурсів або в організацію, що має ліцензію на проведення землевпорядних робіт. Послуга з виготовлення технічної документації платна.

ЕТАП 4. Організація, яка виконує землевпорядні роботи, передає необхідні для отримання акту документи до органів державного земельного кадастру (ДЗК). Безпосередньо там виготовляються і оформляються акти. Якщо громадянин видав землевпорядній організації відповідну довіреність, ця ж організація отримує виготовлений та оформлений акт в органах ДЗК, і передає його замовникові. Якщо доручення немає, замовник після отримання повідомлення про те, що акт готовий, сам їде і отримує його в органах ДЗК.

ЕТАП 5. Після виготовлення технічної документації необхідно подати заяву до Реєстраційної служби (ЦНАП) або через державного кадастрового реєстратора про видачу свідоцтва (витягу) про право власності. До 14 днів видається свідоцтво (витяг) про право власності на земельну ділянку.

ПУСТОМИТІВСЬКЕ БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ

контакти:

тел. 067 39 29 700 або 093 33 11 727

ел. пошта: pustomyty@legalaid.lviv.ua


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь